Happy ?

Helgen har varit bra, kall men bra.
jag har mått helt okej faktiskt, det var skönt att tina kom hit så jag fick skratta lite.
I fredags så var jag och tina ute på en krogrunda typ .. xD Det var roligt att göra något spontant för en gång skull, jag är alltid så planerad, planerar allt i minsta detalj .
Lördagen så var vi typ in snöade så jag kom inte iväg till stallet , så jag umgicks med min mamma och var ute på långpromenad med hunden, hon älskar verkligen snön, helt galen i snödrivorna.. :P
Söndagen blev en långdag i stallet det var väldigt mysigt och väl behövligt.
Jag blir allt mer kär i den lilla bushästen :)
 
Idag har jag inte gjort så mycket, har haft ont i halsen och varit hängig.
har kollat på en massa sex and the city avsnitt, underbar serie.
Pappa skulle fyllt år idag, så  GRATTIS PAPPA <3
 
Veckan är ganska så planerad. mycket att göra nu innan jul.
Längtar lite faktiskt :)
 
Puss!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: