God Jul eller nått

I fredags fick jag lite smått panik eftersom att jag provade alla mina klänningar och ingen passade då mina bröst har växt en aning.. Så i lördags så åkte jag til stan och panikshoppade och hittade en svart klänning, som jag är väldigt nöjd med. Sen åkte vi och handlade mat och på kvällen så kollade vi på Astid Lindgrens jul, väldigt mysigt och gav väldigt mycket julkänsla.
Idag har jag gjort lite skönhetsbehandlig på mig själv, hårinpackinig, ansiktsmask och målat naglarna.
Sen var vi och hälsade på min goa mormor, väldigt söt är hon när hon sitter och pratar om helt olika saker, hon mår bra iaf och det är det viktigaste. 
Sen när vi kom hem så kom jessica hit och pysslade om min systers hår, sen åt vi mat och sen blev det bingolottospel, det var väldigt mysigt.

Imorgon ska vi gå till min moster för att äta julmat och umgås , som vi brukar göra varje jul. Väldigt mysigt är det faktiskt, men detta året har vi lilla doris med oss.  Jag tycker verkligen om julafton det för verkligen familjen tillsammans det är inte ofta vi är alla samlade. 
 
Nu ska jag mysa lite med familjen sen ska jag sova, för imorgon blir det en tidig morgon :)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: