Glad tjej

De senaste dagarna har varit helt kanon , det har varit skönt att min bror har varit hemma i helgen igen, roligt att träffa honom mer, nu när vi kommer överrens och inte bråkar varje minut.
Mamma har börjat jobba igen, känns konstigt att hon inte är hemma hela dagarna längre.
 
Jag är en väldigt glad tjej nu mera och det känns bra, det känns mera som mig själv.
Jag hoppas verkligen att denna känslan stannar kvar ett tag, den har varit efterlängtad.
Imorgon ska jag gå till biblioteket och lämna tillbaka några böcker, kanske låna nya..
Ska även gå och handla åt mamma så vi slipper göra det när hon har slutat jobba, eftersom att hon slutar fem .
Jag borde nog diska med, så blir hon glad när hon kommer hem.

Nu ska jag avsluta en bra dag på en mysigt sätt med min goa hund framför tvn.

Pusspuss

Kommentarer
Quist

Du är dock gladast för att jag kommer hem om 16 dagar! :D <3

Svar: det med :D <3
Mikaela

       http://malinquist.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: