Starkare

För varje dag som går så känner jag hur jag blir allt starkare och gladare.
Jag har börjat hitta tillbaka till den jag en gång var, innan min själ var trasig.
Jag har börjat att läka innifrån och ut.
 
Äkta kärlek kanske finns , men jag tänker inte springa runt och leta efter den
Nu får den komma till mig, jag klara mig bra utan just nu.
Jag har kärlek från annat håll, fina vänner , min goa hund och kanske även hästar igen,
det återstår att se.
 
Livet är tufft så man måste vara tuffare, det är som ett spel utan regler.
Det finns ingen dommare som kan säga i från när din motspelare gör en
ful tackling eller ger fula kommentarer utan man får stå upp för sig själv och lära sig att vara stark.
Det som inte dödar det härdar faktiskt även om det inte känns så just nu,
Idag har vi klippt klorna på den lilla, sen har hon och puma fått busa lite :)
Sen åkte jag och mamma upp till bergssjön så fick den lilla bada , hon älskar verkligen att bada.
Fick även svar på en medryttarhäst idag som jag ska provrida på lördag, hoppas på det bästa :)
 
Imorgon så åker jag ner till svenljunga över natten för att hälsa på alla fina människor igen :) Doris simmar :)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: