Jag måste ha retat gudarna...

För jag har bara regn hos mig..
Ja regnet öser ner , men det blev ändå en lång promenad med vovven idag.

Jag börjar känna mig starkare på insidan för varje dag som går.
Nu är de bestämt att jag ska åka ner till mitt kära svenljunga om en vecka.
Det blir förhoppningsvis ett lyckat besök. Trodde inte att man kunde sakna skolan så mkt.
Konstig faktiskt, men det ska bli roligt att träffa alla goa människor igen :)
 
Kelly Clakssons låt Stronger har blivit min nya anthem,
Den stämmer in så fruktansvärt bra just nu, så här kommer en vers :
 

Think you've got the best of me
Think you've had the last laugh
Bet you think that everything, good is gone




Kommentarer
Amanda N

<3 <3

       http://ryttaramanda.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: