Frihet och falskhet

Vänner och fiender det är en fin gräns mellan dessa,
Jag vill känna mig stark bland mina vänner, jag vill känna att jag kan vara mig själv
jag vill känna mig fri, inte känna att man måste vara på sin vakt, utan att man kan lita på sina vänner.
Men man kan tydligen inte lite på någon längre.
 

Jag är trött på att känna mig sviken och svag.
Det är inte den jag är som person , jag vill känna mig stark.
Du ska inte få dra ner mig, du ska inte få mig att tvivla på mig själv.
Du ska inte få mig att tro att jag inte kan vara stark utan dig.
Jag är bättre utan dig, du tvilade så mkycket på mig och
det fick mig att tvila på mig själv. Det är slut med det nu.
Jag trodde så mycket mer om dig som människa , men
de senaste veckorna har du ändrats helt , du kommer aldrig bli den du var för mig.
Jag är stark och jag ska klara mig ur det här.
 
Ensam är stark.. eller?
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: